Er kan geen toegang worden verleend.. Windows 7 - NAV 6 SP1

tinoruijstinoruijs Member Posts: 1,226
edited 2014-02-11 in NAV Dutch speaking only
Een klant van mij heeft net Windows 7 pc's in gebruik genomen en krijgt nu regelmatig de volgende foutmelding bij het opstarten van NAV 6.0 SP1:

Er kan geen toegang worden verleend tot het bestand C:\Users\tino\AppData\Local\Temp\__TEMP__6118A0F4E63F4D20AF25DDC93F2A1AF5.tmp omdat het reeds in gebruik is.

Gebruikers krijgen dan geen toegang.
De foutmelding komt niet consequent, dus men komt er uiteindelijk wel in.
Ze krijgen helaas de foutmelding ook tijdens het werken in NAV.

Wie herkent dit probleem?

Tino Ruijs
Microsoft Dynamics NAV specialist

Comments

  • mdPartnerNLmdPartnerNL Member Posts: 802
    Is de user een local Administrator?, zou dat eerst even checken. En ook anti-virus kan in de weg zitten.

    Je kan hier alleen maar achter komen door te elimineren..
  • tinoruijstinoruijs Member Posts: 1,226
    Is de user een local Administrator?, zou dat eerst even checken. En ook anti-virus kan in de weg zitten.

    Je kan hier alleen maar achter komen door te elimineren..

    Het probleem is waarschijnlijk anti-virus inderdaad. Mag systeembeheer goed gaan instellen en dan hopen dat het opgelost is.

    Tino Ruijs
    Microsoft Dynamics NAV specialist
Sign In or Register to comment.